I Bims King Droselbard: Die Besteng Märcheng Vong Planteng Earth Her

£4.75
FREE Shipping

I Bims King Droselbard: Die Besteng Märcheng Vong Planteng Earth Her

I Bims King Droselbard: Die Besteng Märcheng Vong Planteng Earth Her

RRP: £9.50
Price: £4.75
£4.75 FREE Shipping

In stock

We accept the following payment methods

Description

Daarom dat Paulus baie duidelik stel wat dit is wat hy verkondig: (1 Kor 1:22-25) Die Jode vra wondertekens en die Grieke soek wysheid, maar ons verkondig Christus wat gekruisig is. Vir die Jode is dit ‘n aanstoot en vir die ander is dit onsin, maar vir dié wat deur God geroep is, Jode sowel as Grieke, is Christus die krag van God en die wysheid van God. Wat vir die wêreld die onsin van God is, is groter wysheid as die wysheid van mense, en wat vir die wêreld die swakheid van God is, is groter krag as die krag van mense.

In die Boek van Wysheid (6:22–9:18) gaan dit hoofsaaklik oor die wysheid. Soos in die voorafgaande 6:12–6:21 word na wysheid verwys as ’n vroulike entiteit. “Wysheid straal en verdof nie; sy word maklik gesien deur hulle wat haar liefhet en gevind deur hulle wat haar soek” (6:13). Dit is asof Salomo self hier aan die woord is. Die woorde in 9:8 (“U het my aangesê om ’n tempel op u heilige berg te bou”) dui onmiskenbaar op Salomo. Die outeur verwys met die stem van Salomo na sy pad wat hy met wysheid geloop het. Hy het soos Salomo van ouds “God aangeroep en die gees van Wysheid het na my gekom. Ek het haar verkies bo septers en trone” (7:7–8). Soos in Spreuke 1–9 word wysheid voorgehou as iets waarna jy met jou hele lewe moet soek. Die eerstepersoonverteller kan uit sy eie lewenservaring getuig hoe wysheid sy lewe ten goede verander het (7:1–9:18). Wysheid is “die toonbeeld van die krag van God en straal die glorie van die Almagtige uit” (7:25). Sy beskik, in ooreenstemming met die getal letters van die Hebreeuse alfabet, oor 22 deugde. Dit sluit sake in soos intelligensie en liefde vir andere (6:22–23). Wysheid leer mense die vier kardinale deugde wat die Platoniese leerstellings ook voorhou: selfbeheersing, deugsaamheid, geregtigheid en dapperheid (8:7). Wysheid tree aktief op in mense se lewens: Sy “bestuur alle dinge voortreflik” (8:1). Dit was die bedoeling van God, in sy wysheid, dat die wêreld nie deur geleerdheid tot kennis van God sou kom nie. Daarom het God in sy goedheid besluit om deur die prediking wat vir die wêreld onsin is, dié te red wat glo.” (1 Kor 1:21)Weisheid dreams of becoming the head of their chosen field, whether it be in business, community or any other area of expertise. Weisheid's strong drive and confidence make them the ideal candidate to lead others towards success. Seker, God kan 'n mens rykdom en 'n gesonde lewe gee. Maar dan is dit 'n ekstra seën wat daarby kom. Verdere faktore wat dui op ’n nuwe betekenis van die ou gebeure, word deur Reiterer (2016:204) uitgewys. Die klassieke Hebreeuse terme wat in die weergawe van die Eksodusgebeure in die reeds-gevormde Pentateug voorkom, word nie hier gebruik nie, selfs nie eens die terme wat in die kontemporêre Griekse vertaling daarvan voorkom nie. Dit skep by Reiterer (2016:204) die idee dat dit “absichtlich verdrängt” (opmerklik onderdruk) is. Daar word eerder van terminologie uit die laat Christelike tyd gebruik gemaak. De Troyer (2016:90) wys daarop dat die hipotetiese Ou Griekse Vertaling alreeds die negatiewe aspek van Israel se onderdrukking in Egipte beklemtoon het. Wanneer Wysheid dan wel soortgelyke terme as die Ou Griekse Vertaling vir die vertaling van Eksodus sou gebruik, brei dit die uittoggebeure op so ’n manier uit dat die uittog die ervaring van regverdige mense en die benadeling van goddelose mense word (vgl. De Troyer 2016:94

Weisheid is a natural born leader with a fierce desire to be in control of their life. They have an overwhelming urge to direct their own path and make decisions based on their own beliefs and values. Dink maar aan hoe slim en wys het ons geword met die tempo waarteen kennis vermeerder en die beskikbaarheid van rekenaars en die Internet. En daarmee kom die verhaal op 'n heel ander vlak. Die Here het vir Salomo gewys wat om te doen. En daarby: hierdie wysheid wat Salomo toon, is duidelik 'n verhoring van sy gebed, op Gibeon.

Examples from the Internet (not verified by PONS Editors)

Soos elke mens is hulle ook maar geneig om te vinnig te spreek. 'n Mens praat dikwels al voordat hy werklik geluister het. Met as gevolg dat 'n ander die gevoel het, hy het my glad nie verstaan nie. Paulus sê egter in 1 Kor 2:1-5 hoe hy na hulle toe gekom het: “Wat my betref, broers, toe ek na julle toe gekom het om die geheimnisvolle waarheid van God aan julle te verkondig, het ek nie met hoë woorde of groot geleerdheid gekom nie. Ek het my voorgeneem om met julle oor niks anders te praat nie as oor Jesus as die Christus, en wel oor Hom as die gekruisigde. Bewus van my swakheid, en met groot angs en huiwering, het ek na julle toe gekom. Die boodskap wat ek verkondig, het julle oortuig, nie deur geleerdheid en welsprekendheid nie, maar deur die kragtige werking van die Gees. Dus is julle geloof nie op die wysheid van mense gegrond nie, maar op die krag van God.”

The investigation starts with a synchronic analysis of the book. Many parts of the Old Testament were used to write Wisdom, with allusions to especially sections from Proverbs and Exodus. Wisdom comprises three “books”: The Eschatological Book (1:1–6:21), the Book of Wisdom (6:22–9:18) and the Book of History (10:1–19:22). The Eschatological Book utilises Proverbs’s idea of recompense: You reap what you sow. While Proverbs focuses on the present life, the Eschatological Book proposes life after death – the believer will receive his reward in the life hereafter. This idea was developed under Persian and Hellenistic influence and was advanced by the ideas which infiltrated the Greek Septuagint translation of the Old Testament. The traditional non-historical wisdom literature is given a historical perspective in this book. Hence it is called eschatological.Dungeons & Dragons (D&D) was created in 1974. And it played a pivotal role in shaping the modern role-playing game industry. Om die belang van wysheid te verstaan, moet ons ‘n paar vrae antwoord. Watter tipe persoon kan ons bewonder? Hoe evalueer ek of iemand betekenisvol is? Volgens die wêreld is uiterlike voorkoms belangrik. Ons soek almal na die volmaakte voorkoms. Spreuke sien dinge anders. Uiterlike skoonheid hou nie, ‘n mooi voorkoms is nie alles nie; as sy die Here dien, dan verdien ‘n vrou om geprys te word (31:30). Spreuke gaan verder: Wysheid begin met die dien van die Here; wie die Heilige ken, het werklik insig (9:10). Maar dit gaan hier om wat Salomo bo-aan sy verlanglys stel. Hy vra om reg en geregtigheid te kan doen, tot heil van God se volk. Dit is net soos die Here Jesus dit stel: Soek eers die Koninkryk van God en Sy geregtigheid. Dit moet in ons lewe voorop staan. Dit moet vir ons die sin van die lewe uitmaak. Daarom moet dit gaan in ons lewe. Hy bevry publieke vroue van 'n lewe waarin hulle vasgevang was. Christus se tekens van Sy Vrederyk is dus baie groter.

Ten Slotte (Rom 1:16): Ek skaam my nie oor die evangelie nie, want dit is ‘n krag van God tot redding van elkeen wat glo, in die eerste plek die Jood, maar ook die nie-Jood. In die evangelie kom juis tot openbaring dat God mense van hulle sonde vryspreek enkel en alleen omdat hulle glo. Dit is soos daar geskrywe staan: "Elkeen wat deur God vrygespreek is omdat hy glo, sal lewe."In a party, these characters can be relied upon to understand exotic languages, decipher ancient tomes, figure out the mechanism of a trap, or safeguard their team from magical assault. Ons wil van emosies lewe en vergeet om God te dien, wanneer die pad somtyds ‘n woestynpad word met min oasisse. Murphy (2002:115) en Kolarcik (2009:332) het die gebruik en uitbreiding van ander literatuur in Wysheid as misdrasj-uitleg gesien. Cheon (1997:109) gaan egter verder en praat van ’n nuwe “creative composition” (skeppende komposisie). Collins (2005:144) sien ook in Wysheid ’n nuwe vormgewing aan ou materiaal wat deur die gebruik van intertekstuele materiaal en die interaksie tussen Joodse geloof en Hellenistiese filosofie ’n totaal nuwe, kreatiewe komposisie skep. Volgens Reiterer (2016:195) is hierdie materiaal en tradisies gebruik om nuwe betekenismoontlikhede oop te maak en nuwe betekenis aan die tradisie te gee (“eine Aussagedimensionen eröffnet”). As 'n mens die verhaal lees, stel jy jouself onwillekeurig in Salomo se posisie, en vra jy jou af of jyself, as jy in Salomo se plek gestaan het, ook dieselfde oplossing sou gevind het.



  • Fruugo ID: 258392218-563234582
  • EAN: 764486781913
  • Sold by: Fruugo

Delivery & Returns

Fruugo

Address: UK
All products: Visit Fruugo Shop